Digitalisering gør arbejdet sjovere
FRIE - Fagforening og a-kasse har taget de innovative skridt i retningen mod en samlet digitalisering af deres løsninger. Den nye hjemmeside og medlemsportal "Mit FRIE" har begge fået en makeover samt flere hestekræfter under hjelmen.
FRIE står tilbage med et færdigt produkt hvor fokus har været at matche den enkelte kundes behov.
Vores workshop lægger grundstenene, både til samarbejdet og det færdige projekt.
Vi evaluere målgrupper, deres behov og interne ønsker, som bliver prioriteret i fællesskab. For at sætte rammen for første version af en ny lancering. Hvad skal med nu? Hvad kan vente? Hvordan skaber vi værdi for brugerne?
Fokuseret omkring målgrupper og deres behov, for at skabe et solidt afsæt til informationsarkitektur, prototype, design og udvikling.
FRIE - Fagforening og a-kasse styrker det frie valg med en medlemsportal, hvor brugerne kan administrere deres medlemsskab, læse digital post, indsende dokumentation og meget mere. Alt sammen fuldt integreret med de bagvedliggende systemer som Dynamics CRM og medlemsplatformen Føniks fra KMD. Lige fra indmeldelse til selvbetjening og Single-Sign-On login med NemID.
To forskellige kundetyper skal rammes forskelligt – FRIES produkter er både for lønmodtagere og selvstændige. Forskellige personas kræver differentiering i indhold, produkter og struktur.
Fælles for dem begge, er den tryghed som FRIE giver både eksisterende og nye potentielle medlemmer, gennem et højt service niveau, som bl.a. afspejles i en vanvittig flot og imponerede rating på Trustpilot.