Alumecos kundeportal med CO₂-rapportering gør det nemt for kunderne
For Alumeco Group, der i dag servicerer kunder over hele verden gennem deres kundeportal baseret på Umbraco og Struct PIM, er kernestrategien helt klar:
Det skal være nemt for kunderne at handle, så de kan fokusere på dét, der skaber værdi for deres forretning.
Med den nye digitale CO₂-rapportering gør Alumeco det muligt for deres kunder at imødekomme de øgede dokumentationskrav for CO₂-aftryk – med få klik.
Via kundeportalen kan deres kunder let:
👉 se CO₂-aftrykket for alle køb eller for hvert enkelt varenummer
👉 filtrere på den tidsperiode, som de skal bruge
👉 downloade CO₂-data som PDF eller Excel-fil
Er du nysgerrig på, hvordan du kan gøre digital CO₂-rapportering til en konkurrencefordel?
Så er vi klar til at hjælpe dig.
Læs hele casen om Alumecos kundeportal her
Ecreo har for fjerde gang fået æren af den fine titel som Børsen Gazelle. En ære, der går direkte videre til alle kollegaer - for uden jer, ingen gazellespring.
Læs mere
I tæt samarbejde med BG Byggros har vi haft fornøjelsen af at designe og udvikle deres nye inspirationsunivers VERTICAL - et levende, grønt facadesystem, der forener natur og arkitektur.
Læs mere
På baggrund af besøgsstatistik, indsigter fra AI-chatbot og kvalitative interviews med kunder og kunderådgivere har vi udviklet en ny digital platform til VandCenter Syd.
Læs mere
Giv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53