Hvad er den reelle forskel på en kundeportal og e-handel?
Martin har fundet en undersøgelse fra Dansk Industri, der viser, at 49% af B2B-virksomheder fravælger e-handel, fordi deres produkter er for komplicerede.
Det, som vi oplever, når vi kommer ud til kunder med komplicerede produkter er, at de ikke ønsker e-handel, men at de derimod godt kunne bruge en kundeportal for at komme i mål med deres ønsker og behov.
I videoen viser Martin den reelle forskel på en kundeportal og e-handel, og hvornår man kan bruge den ene fremfor den anden.
Se med, når Martin forklarer forskellen
Denne gang består Morgenkoppen af et kig ind i fremtiden med Umbraco og en snak om deres roadmap og opgraderingsstrategi.
Læs mereHvornår giver en PIM værdi? Det spørgsmål får vi tit som udviklingshus, og du får svaret lige her i videoen.
Læs mereHvad er de største barrierer ved B2B e-handel, og hvordan løser du dem? Det kigger vi nærmere på her.
Læs mereVelkommen til vores serie om Struct PIM. I afsnit 1 får du en introduktion til vores foretrukne PIM-system.
Læs mereDenne gang består Morgenkoppen af et kig ind i fremtiden med Umbraco og en snak om deres roadmap og opgraderingsstrategi.
Læs mereI denne udgave af Morgenkoppen dykker vi ned i mulighederne med BigCommerce som e-handelsplatform.
Læs mereGiv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53