Elektro-Isola

Ambitiøs B2B-kundeportal optimerer salget

Ambitionen for Elektro-Isola var helt klar

Den nye kundeportal skal øge selvbetjeningen, optimere brugervenligheden og mindske de interne arbejdsgange - kort sagt, effektivisere salgsprocessen til gavn for både Elektro-Isolas sælgere og ikke mindst deres kunder.

Elektro-Isola A/S, en af verdens førende producenter af kompositmaterialer til højteknologiske funktioner inden for bl.a. transformatorer, e-mobilitet, medico og transportindustrien, håndterer hundredvis af tilbud om måneden til kunder over hele verden. Tidligere foregik al salg og rådgivning over telefon, mail eller ved fysiske møder, men med en ny kundeportal er online selvbetjening blevet et vigtigt fokusområde for Elektro-Isola. 

Citat

”Med den nye kundeportal har vi forbedret kundeoplevelsen og effektiviseret vores interne processer. Kunderne får hurtigere svar og større fleksibilitet, mens vores sælgere bruger mindre tid på tidskrævende, manuelle ordrer og mere tid på det, der virkelig gør en forskel - kvalificeret rådgivning”

Hans Løve

CCO hos Elektro-Isola

Citat

"Vi har været rigtig glade for samarbejdet. Fra starten har vi følt os i trygge hænder, og den løbende opfølgning og gennemsigtighed i projektstyringen har været en stor fordel. Det har givet os et klart overblik og gjort, at vi har følt os helt tæt på processen og det team hos Ecreo, der udviklede løsningen"

Melanie Müller Uglebjerg

Marketing Coordinator hos Elektro-Isola

Martin 3
Skal vi styrke din digitale forretning?
Martin er altid klar på en indledende snak med fokus på at styrke din forretning.

Giv Martin et kald

eller send ham en mail

Partnerskaber
Kundeportaler og e-handel baseret på
Din strategiske udviklingspartner

Ecreo

Stærmosegårdsvej 8

5230 Odense M

+45 70 23 71 71

info@ecreo.dk

CVR 30 70 82 53

Eksklusiv markedsanalyse

Det Digitale B2B Benchmark