Webplatformen opdateres for at styrke den digitale kunderejse og den nye go-to-market strategi
Med en global omsætning på 2 mia. DKK er Dinex en af verdens førende producenter af emissionssystemer til tunge køretøjer og hydrogen-drevne platforme, med stor fokus på lokal produktion og udvikling af teknologier som bidrager til renere luftmiljø, samt en grønnere og mere bæredygtig fremtid.
Webplatformen hos Dinex opdateres for at ramme deres målgrupper inden for OEM og eftermarkedet i hhv. USA og EU med segmenteret og relevant indhold. Målet er at styrke den digitale kunderejse og den nye go-to-market strategi hos Dinex Group.
Umbraco Cloud vil danne grundlag for de nye websites, og vi har fået til opgave at stå for implementering samt efterfølgende videreudvikling og service af Umbraco-platformen.
Tak for tilliden – vi glæder os til samarbejdet.
Til dette seminar giver vi dig i samarbejde med DI Handel indblik i, hvordan førende B2B-virksomheder anvender PIM og produktdata til at fjerne flaskehalse, minimere time-to-market og vinde nye markedsandele.
Læs mereTil dette seminar giver vi dig i samarbejde med DI Handel indblik i, hvordan førende B2B-virksomheder anvender PIM og produktdata til at fjerne flaskehalse, minimere time-to-market og vinde nye markedsandele.
Læs mereUmbraco har netop offentliggjort årets MVP'er og blandt de 111 på verdensplan er to af dem fra Ecreo.
Læs mereGiv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53