Webplatformen opdateres for at styrke den digitale kunderejse og den nye go-to-market strategi
Med en global omsætning på 2 mia. DKK er Dinex en af verdens førende producenter af emissionssystemer til tunge køretøjer og hydrogen-drevne platforme, med stor fokus på lokal produktion og udvikling af teknologier som bidrager til renere luftmiljø, samt en grønnere og mere bæredygtig fremtid.
Webplatformen hos Dinex opdateres for at ramme deres målgrupper inden for OEM og eftermarkedet i hhv. USA og EU med segmenteret og relevant indhold. Målet er at styrke den digitale kunderejse og den nye go-to-market strategi hos Dinex Group.
Umbraco Cloud vil danne grundlag for de nye websites, og vi har fået til opgave at stå for implementering samt efterfølgende videreudvikling og service af Umbraco-platformen.
Tak for tilliden – vi glæder os til samarbejdet.
Ny digital platform til H.C. Andersen Festivals er skabt til at håndtere det digitale rykind fra festivalernes mange tusinde gæster.
Læs mereTil efteråret får vi nye rammer i Tech Town Odense. Flere kvadratmeter, mere luft, de samme gode naboer – og vigtigst af alt, bliver alle kollegaer igen samlet i et stort kontor.
Læs mereTil Tech Town Odenses masterclass stiller Casper og et hold af talere skarpt på de greb, som B2B-virksomheder skal mestre for ikke at tabe terræn i en stadig mere digitaliseret købssituation.
Læs mereGiv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53