Ny digital platform skal løfte brugerrejsen og brugeroplevelsen for de besøgende
Et af Danmarks største og ældste vandselskaber med ca. 200 medarbejdere, der sørger for, at vandet altid løber, som det skal – fra spildevand- og regnvandshåndtering til den sikre forsyning af drikkevand.
Med Umbraco som stærkt fundament har vi fornøjelsen af at designe og udvikle en ny digital platform, der skal løfte brugerrejsen og brugeroplevelsen for de besøgende hos VandCenter Syd.
En unik brugeroplevelse kræver mere end bare gode idéer – den kræver indsigt. Og det var netop formålet, da vi holdt workshop med VandCenter Syd. Her dykkede vi ned i kundernes adfærd, afdækkede deres behov og satte ambitionerne for løsningen – godt hjulpet på vej af data omkring brugeradfærd, statistik fra deres AI-baserede chatbot og ikke mindst de indsigter som vores UX-kollega, Jesper, havde indsamlet fra interviews med vandselskabets kunderådgivere.
Tak for tilliden – vi glæder os til et godt samarbejde og til at sætte de mange værdifulde indsigter i spil
Til dette seminar giver vi dig i samarbejde med DI Handel indblik i, hvordan førende B2B-virksomheder anvender PIM og produktdata til at fjerne flaskehalse, minimere time-to-market og vinde nye markedsandele.
Læs mereTil dette seminar giver vi dig i samarbejde med DI Handel indblik i, hvordan førende B2B-virksomheder anvender PIM og produktdata til at fjerne flaskehalse, minimere time-to-market og vinde nye markedsandele.
Læs mereUmbraco har netop offentliggjort årets MVP'er og blandt de 111 på verdensplan er to af dem fra Ecreo.
Læs mereGiv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53