Hvad er den reelle forskel på en kundeportal og e-handel?
Martin har fundet en undersøgelse fra Dansk Industri, der viser, at 49% af B2B-virksomheder fravælger e-handel, fordi deres produkter er for komplicerede.
Det, som vi oplever, når vi kommer ud til kunder med komplicerede produkter er, at de ikke ønsker e-handel, men at de derimod godt kunne bruge en kundeportal for at komme i mål med deres ønsker og behov.
I videoen viser Martin den reelle forskel på en kundeportal og e-handel, og hvornår man kan bruge den ene fremfor den anden.
Se med, når Martin forklarer forskellen
Cookie accept mangler for at vise video
For at kunne vise denne video, skal du acceptere vores cookiepolitik. Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside og sikrer, at alt fungerer gnidningsfrit. Klik venligst på knappen nedenfor for at acceptere cookies og nyd videoen.
Denne gang består Morgenkoppen af et kig ind i fremtiden med Umbraco og en snak om deres roadmap og opgraderingsstrategi.
Læs mereHvornår giver en PIM værdi? Det spørgsmål får vi tit som udviklingshus, og du får svaret lige her i videoen.
Læs mereHvad er de største barrierer ved B2B e-handel, og hvordan løser du dem? Det kigger vi nærmere på her.
Læs mereEt veldefineret roadmap er nøglen til at sikre, at dine digitale investeringer hænger sammen med din forretning og ikke bare bliver "for teknikkens skyld". Hvorfor og hvordan? Det ser vi nærmere på i episode 7.
Læs mereEr det smartest at bygge digitalt fra bunden – eller skal du satse på standardsoftware? Og hvad betyder det egentlig for fleksibilitet, økonomi, ejerskab og din evne til at skalere? Lyt med til episode 6.
Læs mereHvordan gør du kunderne til en aktiv del af din digitale strategi og sikrer, at deres input bliver omsat til konkret værdi - både for dem og for din forretning? Det tager vi en snak om i episode 5 af Morgenkoppen.
Læs mereGiv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53