Få features hurtigere ud med composable commerce
Hvad er modsætning til composable commerce?
Her i andet afsnit af serien om composable commerce dykker Martin ned i en analyse fra det anerkendte analyseinstitut Gartner, der bl.a. kigger på globale trends. Deres holdning er, at man med composable commerce kan få et 80% forspring i forhold til at få features ud til kunderne og dermed skabe hurtigere værdi for virksomheden. Det er vigtigt at tage et kig på sin egen forretning og vurdere, hvad det er, man gerne vil, og hvor man vil hen på den lange bane, så man allerede nu kan forberede skaleringen.
Se med, når Martin dykker ned i analysen
Cookie accept mangler for at vise video
For at kunne vise denne video, skal du acceptere vores cookiepolitik. Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside og sikrer, at alt fungerer gnidningsfrit. Klik venligst på knappen nedenfor for at acceptere cookies og nyd videoen.
Se med, når Martin gør dig klogere på begrebet composable commerce, og hvorfor det er det nye sort.
Læs mereHvad er fordelen ved en all-in-one løsning, og hvornår passer man som virksomhed til sådan en? Få svaret her.
Læs mereI denne udgave af Morgenkoppen har vi brygget et afsnit om de generelle fordele ved Umbraco og de nyeste releaset i version 11.
Læs mereHvordan gør du kunderne til en aktiv del af din digitale strategi og sikrer, at deres input bliver omsat til konkret værdi - både for dem og for din forretning? Det tager vi en snak om i episode 5 af Morgenkoppen.
Læs mereHvor starter du, og hvad kræver det at skabe en business case, der ikke bare ser god ud på papiret, men som også holder i praksis? Det tager vi et kig på i episode 4 af Morgenkoppen.
Læs mereHvorfor er arkitektur og datafundament afgørende, når din digitale platform skal kunne skalere og performe? Det ser vi nærmere på i episode 3 af Morgenkoppen.
Læs mereGiv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53