16. juni 2023
Se eller gense Morgenkoppen BigCommerce Edition
Hvis du ikke havde mulighed for at være med, da Martin Saaby havde besøg af Theis Vedel fra BigCommerce den 16. juni i Morgenkoppen hos Ecreo – eller du bare ønsker at gense udsendelsen, kan du se med her.
Hvis du hellere vil læse spørgsmålene og svarene, så kan du se nedenfor, hvor vi har samlet de vigtigste nedslag fra udsendelsen:
BigCommerce er et SaaS-produkt, altså Software as a Service. Men hvor SaaS-løsninger traditionelt har været helt lukkede systemer, har BigCommerce adskilt sig helt tilbage fra 2014 ved at fokusere skarpt på e-handelsdelen, og samtidig være åben på en måde, som betyder at ca. 95 procent af de ting, man kan med platformen, dem kan man også tilgå gennem API’er.
Og modsat OpenSource-filosofien, så betyder SaaS, at alt hvad der er af opgraderinger og nye features, er en del af pakken. Du betaler en månedlig pris, og til gengæld sørger vi for, at alle services er sikre, opdaterede og klar.
Absolut, og især hybridmodellen. Man kan sige, at det er født som et B2C-produkt, men det har udviklet sig med tiden. De forventninger man har fra B2C med, at det skal være nemt og hurtigt, og at systemet skal kunne huske, hvad brugerne gør, er med. Og samtidig har vi en decideret B2B Edition, og vi har dedikeret meget af vores tid til business-delen.
Det hele er der. Man kan sige, at kunderejsen ligger online. Vi startede som B2C, og hvis du har lyst til at lægge ud med den lille løsning, hvor du selv sørger for det hele med de moduler, der er stillet til rådighed, kan du det. og så kan løsningen vokse med kunden, så hvis projektet bliver en kæmpe succes, så er alle tænkelige skaleringer til rådighed i boksen.
Se hele Morgenkoppen og bliv meget klogere