Hvorfor er det en god ide at inddrage kunderne i udviklingen af dine digitale løsninger?
Lyt til episode 5 af Morgenkoppen og bliv inspireret til, hvordan du gør dine kunder til en aktiv del af din digitale strategi, og hvordan du sikrer, at deres input bliver omsat til konkret værdi - både for dem og for din forretning.
Med dagens morgenkop i hånden dykker Casper og Martin bl.a. ned i:
👉 Kundeinddragelse fra start - hvordan input fra kundernes hverdag kan mindske risiko, skære overflødige funktioner væk og skabe bedre løsninger.
👉 Intern forankring og opbakning fra salg - hvordan du styrker ejerskabet internt, når sælgere og kollegaer hører kundernes egne ord.
👉 Discovery og prototyping - hvordan du tester ideer tidligt og justerer kursen, før du investerer for mange timer og kroner.
👉 Kundeinterviews og pain points - hvordan identificerer de rigtige behov - og prioriterer dine indsatser derefter.
👉 Løbende feedback og kundebestyrelser - hvordan du skaber kontinuerlig værdi ved at inddrage kunderne - også efter din løsning er i drift.
Hæld en frisk kop op og få inspiration til, hvordan du gør dine kunder til en aktiv del af din digitale strategi.
🎧 Du finder selvfølgelig også Morgenkoppen i din favorit podcast-app.
Hvor starter du, og hvad kræver det at skabe en business case, der ikke bare ser god ud på papiret, men som også holder i praksis? Det tager vi et kig på i episode 4 af Morgenkoppen.
Læs mereHvorfor er arkitektur og datafundament afgørende, når din digitale platform skal kunne skalere og performe? Det ser vi nærmere på i episode 3 af Morgenkoppen.
Læs mereSkal udviklingen foregå internt i organisationen eller lægges ud til en ekstern partner? Det tager vi en snak om i episode 2 af Morgenkoppen.
Læs mereGiv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53