Video

Globale lister i Struct PIM

Sådan opretter du globale lister


Det, som vi skal gennemgå i dag, er brugen af globale lister.

 

I en situation, hvor der vil være ting, der går igen fx et brand som Apple i videoen, er brugen af globale lister en fordel. Apple går igen på mange produkter og i stedet for at vedligeholde Apple-brandet på hvert enkelt produkt, kan man gøre det gennem en global liste.

 

Du kan have mange forskellige lister, men i eksemplet i videoen gennemgår vi den liste, der hedder brand. Hvis vi klikker ind på den, så kan vi se alle de brands, som PIM'en holder. Har vi navnet, vi vil kunne skrive en beskrivelse, og vi vil kunne vælge et logo. På den måde viser vi kun Apple-navnet, men så snart en webshop, katalog eller lignende bliver udstillet for produkterne fra PIM'en, så kan man på samme vis trække Apple-logoet eller den beskrivende tekst ud.

 

På den måde kan vi samle alt det beskrivende om brandet Apple ét sted. Og skal det rettes, så har du ét sted at ændre det, ét sted at skifte logo og oversætte. Det gør vedligeholdelsen af data på den længere bane meget nemmere. Globale lister er næsten altid et must i en opsætning af Struct PIM.

 

Se med og bliv klogere på brugen af globale lister her 

Se flere afsnit i serien om Struct PIM
Bliv klogere på Struct PIM
morgenkoppen Bliv klogere på Struct PIM

Se med, når Morgenkoppen denne gang byder på en introduktion til Struct PIM med Sales Partner specialist, Per Orloff, fra Struct.

Læs mere
Find produkterne i Struct PIM
Video Find produkterne i Struct PIM

Hvor finder du produkterne i Struct PIM? Det ser vi nærmere på i afsnit 2 i vores serie om Struct PIM.

Læs mere
Oprettelse af collections i Struct PIM
Video Oprettelse af collections i Struct PIM

I afsnit 3 i vores serie om Struct PIM kan du blive klogere på, hvordan du opretter collections.

Læs mere
Nyeste insights
Få styr på det tekniske og organisatoriske roadmap
morgenkoppen Få styr på det tekniske og organisatoriske roadmap

Et veldefineret roadmap er nøglen til at sikre, at dine digitale investeringer hænger sammen med din forretning og ikke bare bliver "for teknikkens skyld". Hvorfor og hvordan? Det ser vi nærmere på i episode 7.

Læs mere
Standard vs. custom udvikling
morgenkoppen Standard vs. custom udvikling

Er det smartest at bygge digitalt fra bunden – eller skal du satse på standardsoftware? Og hvad betyder det egentlig for fleksibilitet, økonomi, ejerskab og din evne til at skalere? Lyt med til episode 6.

Læs mere
Kundeinddragelse - fordi indsigt skaber reel værdi
morgenkoppen Kundeinddragelse - fordi indsigt skaber reel værdi

Hvordan gør du kunderne til en aktiv del af din digitale strategi og sikrer, at deres input bliver omsat til konkret værdi - både for dem og for din forretning? Det tager vi en snak om i episode 5 af Morgenkoppen.

Læs mere
Martin 3
Skal vi styrke din digitale forretning?
Martin er altid klar på en indledende snak med fokus på at styrke din forretning.

Giv Martin et kald

eller send ham en mail

Din strategiske udviklingspartner

Ecreo

Stærmosegårdsvej 8

5230 Odense M

+45 70 23 71 71

info@ecreo.dk

CVR 30 70 82 53