En hjemmeside til at understøtte deres nye identitet, brand og navn.
IntraVAT er et datterselskab i LEMAN koncernen, som har specialiseret sig i momsrepræsentation i Norge, Schweiz og EU. De havde brug for en ny hjemmeside til at understøtte deres nye identitet, brand og navn, og de havde selv lavet en skitse med idéer til deres kommende site.
IntraVAT og Ecreo startede samarbejdet med en workshop, hvor vi sammen lagde grundstenene for deres nye hjemmeside med udgangspunkt i deres målgrupper, indhold og struktur.
Steen fra IntraVAT afgiver sin stemme på funktionalitet og behov til workshoppen.
IntraVAT stillede med medarbejdere fra forskellige afdelinger, hvilket gav en super god dynamik, da vi på den måde fik inputs fra hele organisationen.
Værdien af en workshop stiger voldsomt, når flere forskellige faggrupper deltager, da vi på den måde kommer omkring alle de forskellige kontaktpunkter og behov, organisationen oplever hos slutkunden. På den måde kan vi i sidste ende lave en bedre løsning med fokus på brugernes behov og oplevelse.
Efter workshoppen udarbejdede Ecreo en prototype af hjemmesiden. Vi gennemgik og tilpassede prototypen i tæt samarbejde med IntraVAT, inden vi fortsatte med det visuelle design og udviklingen af sitet.
Den løbende dialog og forventningsafstemning mellem os og kunden gjorde, at vi lavede de rette justeringer løbende. Det resulterede i en gennemarbejdet løsning til gavn for både IntraVAT samt deres eksisterende og potentielle kunder.
Et udsnit af vores indledende stregtegninger, som lagde grund for prototypen.
Umbraco danner et solidt fundament for IntraVATs nye platform. Siden er simpelt bygget op og kan nemt udbygges.
Desuden er det nemt at arbejde med tekst og billeder i Umbraco, hvilket er en stor fordel, når man, som IntraVAT, selv skal stå for drift og løbende opdatering af indholdet.
IntraVATs nye hjemmeside understøtter virksomhedens nye identitet, brand og navn. Sitet er fremtidssikret og kan til enhver tid udbygges med flere funktioner.